Thursday, March 15, 2007

Vernissage och färjerapport

Fick en sak av Millan...gör den ikväll.
Artist J berättade att vernissagen i Malmö gick bra och massa media var där, från div tidningar och tv-kanaler. Ville verkligen dit och titta, men slutade inte jobba förrän 19.00 igår. Ska bli kul att läsa vad som skrivs.
Drömde att alla "guld"tavlor blev sålda under en veckas tid...hoppas de blir det för Artist J:s skull.

För ett par dagar sedan såg jag en kille på färjan som såg lite "skum" ut och log hela tiden när han tittade på mig...jag blev helt nojjig och undrade om jag hade mascara utkletat över hela fejan eller nå't annat...när han gick ner på bildäck kom jag på....Fotograf D från Köpenhamn! Det måste vara han...fast färgat håret i någon konstig röd färg...var så länge sedan jag såg honom, men det kan inte vara någon annan.

Igår dunsade färjan in i hamn så mitt hjärta stannade i några minuter, sen slog det i 250...började undra var alla livbåtar fanns...jag hade sjunkit som en sten till botten och försvunnit i all gegga det finns där nere på två röda sekunder med alla mina kläder.

No comments:

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor