Thursday, March 15, 2007

älskade Artist J


I Kvällsposten står det stor rubrik "Spränger gränser med målad mutta, Konstnärsduo hyllar det kvinnliga könet"....Jag är ingen målad mutta, men kanske hyllat kvinnligt kön...
Jag är med, tryckt på tavla...och ärligt så är jag väldigt glad och stolt över denna tavla för jag tycker Artist J har åstadkommit med något som är enormt vackert och fint. Inte bara för att hon har använt mig som redskap...bara för att det blev så fint, som jag inte hade en aning om hur det skulle se ut...var kanske i chocktillstånd i onsdags, vad vet jag.
Tyvärr så hittar jag inte bilden på nätet, men får jag en bild så lovar jag att jag ska lägga ut den här.
En av tavlorna ska hänga hänga i mittpunkten i mitt vardagsrum!!! Ego eller vad? Men jag älskar dessa konstverk, och det är andra som också gör...

Artist J = Jenny A Wenhammar
Goaste, snällaste och bland de mest fantastiska väninna på denna planet och (trots sina tatueringar i panna och ögonbryn ;D Men det är snyggt!!!! Ärligt!

My lovely Artist J

No comments:

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor