Thursday, March 15, 2007

Lite nervo

Artist J ringde och pratade lite...undrade om jag fått kalla fötter ang inför onsdagens bravader och tv-filmning...jag sa "Neeeej!!! Absolut inte!"
Nu efter en timmes tid...så känns det lite konstigt i magen måste jag erkänna.
Jag har gjort provsminkning och förklädnad, och det ser....bra ut...annorlunda...jag vet faktiskt inte hur folk kommer reagera på detta...antingen gillar man det eller blir upprörd...men jag ska fullfölja mitt beslut.

Och ÄNTLIGEN ska jag sminka Björn Kjellman!!! En önskan jag haft i flera år! När säger jag inte och inte heller var...jag hoppas det inte blir problem med jobbet. Måste prata snällt med chefen och byta arbetspass.
Hmmm...jag som INTE skulle sminka mer på minst ett år! Se vad jag är bra på att hålla egna löften till mig själv.

Tittat på "Min bäste ovän" med Klaus Kinski...jag somnade! Den är rolig och bra, har sett den förr...förstår inte hur jag bara kunde säcka ihop så där. Och nu har jag ett fett blåmärke ovanför knät...snyggt! Slog mig på Playstation...hur det nu kunde gå till.

No comments:

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor