Thursday, March 15, 2007

blandat

Trött, trött och åter trött!
Känns inte som om jag varit ledig ett smack.
Göteborgs H har varit på besök och firat sonens födelsedag...någon vecka för sent. Hamnade på ett Italienskt fik...kommer bli "mitt" fikarum hädanefter, mysigt och sköna soffor att sitta i...och godaste omeletten med salami och brie...
Har ätit som en gris i tre dagar nu, kanske därför jag e så trött.
Sonen och jag åt på thai idag, hur mycket som helst så jag höll på att falla i sömn. Kunde knappt köra bil efter den maten.

Köpt Caroline Af Ugglas Joplinskiva...mycket bra! DVD-box med Klaus Kinski...hahaha.
Filmen "Ed Wood" fick också följa med hem.
Inhandlat fler Rosendahlskryddor, nästa runda har jag alla, blir en fantastisk smak av dem...undrar om Patrik vill göra mat till mig med dessa, han som gillar att stå framför spisen ;D...fler Eva Solo prylar.
Nya kläder och nya underpants...en dag tyckte Patrik att ett par av mina trosor var fruktansvärt fula, vilka jag tycker är jättefina...svarta med lite volanger på och strassdetalj...men nä...i hans ögon var de ASFULA!!! "VAFAN E DET DÄR?!" utbrast han..."Va? Vadå?"
Nu har jag köpt massa olika...och fan ta om inget av dem passar! ;D Om han nu inte har dumpat mig...det vet jag ju inte eftersom han är i Spanien och spelar golf och kanske annat.

Måste fixa en peruk...men nu är ju mina svenska pengar slut!!! Och alla mina pengar är i Danmark...har inte fått mitt visakort ännu...måste jag behöva åka till Helsingör imorgon för att gå till banken och plocka ut en del? Ingen lust med det...ingen lust att åka till Helsingör på min lediga dag.

På onsdag blir jag filmad med Artist J...jag kommer vara ett redskap för hennes konst. Galen konstnärinna är hon...men en bra och rolig sådan.
Tror jag måste skissa klänningar nu...fast egentligen skulle jag passa på att vila lite medans sonen är ute.

No comments:

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor