Thursday, March 15, 2007

LCD - skräp eller guld?

Har tänkt köpa en LCD...men hört lite "skrot" om dessa...vet inte vad jag ska tro?
Många säger att man måste ha en digitalbox för att bilden ska bli bra...är det så?
Tycker att om man lägger ut ett antal papp ska man väl få något bra och inte behöva köpa massa tillbehör för att kunna glo på TV tre timmar i veckan.
Det snålaste av allt är ändå att oftast är väggfästet en separat kostnad...vafan! Det vill man väl ändå ha med på köpet? Det är väl en av anledningarna till att man skaffar LCD...för att slippa massa skrot på golvet...som tv-bänk...tar bara en massa plats och dammar. Eller är det bara jag som tycker det? det blir ytterligare ca 800 - 1300:- till!!!!
Gosh! Kommer bli ruinerad! Och jag MÅSTE skaffa en, annars blir sonen tokig och kommer höra hans tjatande hela tiden...han måste ju ha all plats han bara kan få för sina planerade breakdancepartyn...bäst jag låser in mig i sopskåpet då eller i det lilla förrådet, eller klädkammaren...

No comments:

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor