Monday, April 2, 2007

RIMONABANT(Generic acomplia)

Nu kan vi som ett av de första postorderföretag, erbjuda Rimonabant (generic Acomplia) den

som alla medier talat om, bantningsmedecinen som minskar din vikt, gör att du slutar röka och reducerar ditt behov av alkohol. Rimonabant är i stort sett biverkningsfri och kan användas av alla som vill reducera sin vikt.

Kosttillskott
Eftersom Rimonabant inte är släppt officiellt på marknaden än så är den inte registrerad som en medicin och fram till dess kan vi erbjuda den till försäljning som ett kosttillskott, så passa på så länge vi har möjlighet att sälja denna! V A R N I N G! Det finns en del oseriösa sidor på internet som säljer "Rimonabant" till lägre priser. Det handlar dock om falska piller som säljs och är helt utan verkan eftesom de inte innehåller den verksamma substansen - Rimonabant, utan är helt enkelt rena sockerpiller. De säljs i bl.a burkar med lösa piller piller i och är försedda med en ettikett som är en kopierad design av vår äkta Rimonabant förpackning. För att du skall vara säker på att varan du köper är äkta Rimonabant så har tillverkaren försatt våra förpackningar med ett säkerhets hologram. Om produkten du köper är äkta Rimonabant så skall pillerna vara förpackade på blisterförpackning (tryckförpackning), ligga i pappersask som har ett cirkelformat säkerhetshologram med texten "Smartlab".

Handla Rimonabant säkert här
Mirakel?

Den kallas ett "Mirakel" som kommer att stoppa alla andra bantingsmediciner längst bak på hyllan... När den släpps officellt år 2007. Vi kan dock erbjuda dig den redan nu (!)

Rimonabant (Acomplia) fungerar som cannabis i hjärnan fast med motsatt effekt (man blir mätt istället för hungrig.) Hjärnans belöningscentra påverkas och man känner sig mätt och suget efter mat och godis försvinner. Samma belöningscentra påverkas även vid alkoholism, rökning, spelmissbruk mm.

Så du minskar i vikt, slutar att röka, dricka sprit och med andra laster där belöningscentrat i hjärnan påverkas, kan det bli bättre?

Fettförbränning!

Rimonabant verkar inte bara hungersdämpande den påverkar även metabolismen (kroppens sätt att förbränna fett) i positiv riktning vilket påskyndar viktminskningen. Det bästa av allt är att personerna som gjort de klinsika testerna lyckats hålla sin vikt i 2 år efter avslutad behandling.

Förpackning; 30 tabletter á 20mg (1 månads behandling) - Pris 695:-
Dosering: 1-2 tabletter dagligen. (först dosen på morgonen innan mat), ett fåtal användare kan behöva ytterligare 1 dos (1-2 tabletter) senare på dagen om hungern återkommer.
Biverkningar; Ett fåtal har rapporterat lätt illamående, torrmun & torr näsa som övergår efter ett tags användande.

Testförpackning 1 tablett (29:-) *** (testförpackningarna tillfälligt slut!)
Nu även som testförpackning om 1 tablett. Denna testförpackning är lämpad för personer som är skeptiska till att denna produkt verkligen fungerar som beskrives. Du kommer givetvis inte att tappa någon vikt på en (1) tablett men du kommer att känna av effekten som utlovas och på så vis behöver du inte riskera större summor om du inte är nöjd med effekten. Du kommer dock att uptäcka hur fantastisk denna produkt är och att den verkligen är värd sitt pris!

Kommentar från våra kunder:

Kund1.
"En fantastisk produkt som verkligen stoppar hungern till och med på en skeptiker som mig, 40 minuter efter intaget av tabletten så fick jag en stark hungersdämpad känsla som kan jämföras med om man precis åt 2 stora portioner pasta och kan inte pressa ner mer. Denna effekt varade i 10 timmar och måltiderna under denna period var mycket små. Jag kunder också känna att jag var mycket mindre sugen på att röka vilket troligen även gör denna produkt guld värd om man vill sluta röka.Av allt jag provat under mina 15år av bantningsförsök så är detta den första produkten som levererar riktig effekt! Man kan inte begripa den näst intill otroliga effekt Rimonabant ger innan man själv provat på, man blir som man har vunnit på lotto när man får uppleva den. För en "obotligt" fet person som mig så är det nästan att man blir tårögd av glädje när jag "funnit" denna OTROLIGA produkt"

Kund2.

"Tog 1 tablett kl.7 på morgonen på tom mage, och jag hoppade över frukosten för att kunna "känna in mig på effekten", strax innan klockan 8 fick jag en kraftfull mättnadskänsla, känslan var exakt den samma som om jag skulle ha ätit en stadig middag och inte kunde stoppa i mig nåt mer.
Vid 12.00 känner jag mig lite matt vilket jag gissar beror på att kroppen inte fått någon näring, äter därför lunch men jag klarar bara att äta 1/4 av vad jag normalt äter. kl. 17.00 är jag lite hungrig och äter 4 knäckebröd för att sedan bli helt mätt igen. Inga märkbara biverknignar, kanske blev jag något torr i munnen men det var allt. Detta är verkligen en mirakel produkt precis som beskrivs i media, för första gången en produkt som ger rätt effekt utan biverkningarna andra ger. Eftersom jag minskat mitt matbehov med ca 60-70% så kan jag redan nu veta att jag kommer att rasa i vikt. Jag är svag för godis och det går inte en dag utan att jag måste äta nåt men under inverkan av denna produkt är detta sug helt borta (!) Tack för en superprodukt!"

Kund3.
Köpte er produkt med stor skepsis kan jag erkänna, men nu kan jag bara säga -Mirakel? nej det är att ta i underkant om man skall beskriva effekten från denna produkt.... 1 tablett dagligen i 5 dagar och vågen visar 5kg mindre(!). Inga biverkningar och mitt snusande och öldrickande har helt upphör, eftersom det helt enkelt inte smakar längre.

Läs länkarna nedan vad media rapporterar:

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/utskrift/0,3258,563420,00.html

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,563419,00.html

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=325474&previousRenderType=8

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,559633,00.html

http://deliveryc.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,691927,00.html

http://www.sr.se/ekot/arkiv.asp?DagensDatum=2004-09-29&Artikel=479137

http://www.farmacevtforbundet.se/Mallar/publicent.aspx?SidID=11352&SelSidID=11352

http://www.tobaksfakta.org/view.asp?id=1970

1 comment:

hannah said...

I purchased Acomplia from WWW.MEDSHEAVEN.COM , I lost 20 lbs in two week, without any workouts! if i worked out while taking this im sure I would have lost a lot more!

 
Kvalitetskatalog.se - Svenska kvalitetssidor